Godność ponownie będzie zawierać początki RPG. Gracze otrzymają alternatywa stworzenia od podstaw swojego bohatera oraz rozwoju jego umiejętności w trakcie walki a wykonywania zadań. Na swojej drodze spotkamy innych herosów, by stworzyć maksymalnie trzyosobową drużynę. Ekonomia nie będzie globalna. Transport surowców pomiędzy prowincjami będzie się przebywać za pomocą wozów i wóz pogrzebowy. To gracz decyduje, który kruszec wydobyć w pierwszej kolejności i przetransportować gdzie go. Gra powstaje w względnie młodym studiu Grimlore Games, składającym się z hartownych deweloperów, którzy uczestniczyli w pracach nad The Settlers 2, Merchants and Knights, Cultures oraz SpellForce 2. Nowe pracownia, nowy wydawca, nowa zabawa. Tak skrótowo można iżby opisać moje wrażenia spośród bety. Zmian jest do licha i trochę, niektóre zapewne wyewoluują aż do momentu premiery, inne mają. Główna jest taka, iż nie zarządzamy już dosadnie robotnikami.

SpellForce 3 trailer gry

Rozbudowa bazy oraz zbieranie surowców ma w tej okolicy miejsce mniej więcej jak w Settlersach lub Twierdzy. Wznosimy budynek, a robotnicy, spośród dostępnej dla gracza puli zasilają go i zapoczątkowują tu ścinać drzewa, w tamtym miejscu wydobywać kamienie i tak dalej. Pomocnicza zmiana dotycząca ekonomii w grze to system kardynalnej osady oraz posterunków, jakie stawiamy na innych terytoriach.

Otóż początkowo grę zapoczątkowujemy z główną bazą oraz robotnikami, a przestrzeń aż do budowy ograniczona jest z wykorzystaniem terytoria, na które zwaśniona jest mapa. Na różnych gracz może postawić, przy użyciu bohatera, posterunki, które aprobują budować na terenie do nich przylegającym. Jednak zasoby wyciągnięte na terenie posterunku są trzymane w nim, a jeżeli są potrzebne gdzieś indziej są transportowane. Sprawia owe, że ekonomia działa w tej okolicy rzeczywiście na zasadzie łańcucha, a poza pilnowaniem barier, należy mieć pieczę powyżej gościńcami. Sam rozwój bohaterów to już jawna persyflaż, po cztery umiejętności na każdą z klas oraz przydzielanie punktów atrybutów co kilka poziomów. To komplet. Bez wybierania umiejętności, jakie rzeczywiście chce się hulać. Zresztą i tak wcale ciężko się je rzuca, bo interfejs ma tak wiele wspólnego z czytelnością co słowo przynajmniej z w żadnym razie. Dźwiękowo jest okej, nieco dziwnie brzmią dźwięki które wydobywają się z głośników podczas walki wręcz, atoli wszystko rekompensuje muzyka. Podczas gdy dostać klucz do łóżko? Tego niestety producenci nie sprecyzowali. Wiemy jedynie, iż klucze można „dostać od momentu jednego z wielu spośród naszych partnerów”. Osobom zaciekawionym SpellForce 3 możemy przeciwnie zaś zaproponować obejrzenie tutoriala trybu multiplayera, który przedstawia najbardziej ważne cechy gry. W bitwie dostępne będą trzy rasy: elfy, ludzie oraz orkowie. Ich szczegółowe opisy odkryjecie na głównej stronie produkcji w zakładce factions. SpellForce 3 oprócz bycia RTSem nie zawiedzie także entuzjastów gier RPG, albowiem w grze dostępnych będzie bez liku rozwiązań zaczerpniętych właśnie z tego gatunku. Zaliczyć do nich można na przykład rozbudowany rozwój naszych bohaterów, którzy będą mogli zdobywać następne poziomy, a wtedy my przydzielimy im, według wyróżnienia, odpowiednie umiejętności odblokowując je w specjalnie do tego przygotowanym drzewku. Oprócz tego dostępna stanie się także opcja customizacji samego wyglądu postaci. Poza tym przyjdzie nam eksplorować rozległe ziemi Eo podbijając inne ziemie naszych wrogów, aby co chwila bardziej poszerzać swoje koneksje. Gra dostępna będzie w trybie zarówno jednoosobowym (około 30h rozgrywki), jak i wieloosobowym (kooperacja bądź player vs player).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here